Skip to main content

Kontormedhjælper

Bliv en del af et stærkt sammenhold

Virksomhederne i vores kontorfællesskab har alle travlt, så vi søger lige nu en kollega, som kan indgå som kontormedhjælper på tværs af virksomhederne, som alle hører til på Vesterbrogade 39 i København.

Ansvarsområder og arbejdsopgaver:
Du vil primært arbejde med servicering af eksisterende kunder, samt salg og mødebooking til nye kunder. Derudover er der en del tasteopgaver, samt planlægning af aftaler.

Personlige og faglige kvalifikationer:
Du er en imødekommende person, som motiveres af at yde god service til de personer, som du igennem dit arbejde kommer i kontakt med. Du skal både kunne trives med rutineopgaver, der kræver, at du har fokus på detaljer og kvalitet, samt være fleksibel, da der ofte kommer uventede opgaver. Det er vigtigt, at du er god til at skabe overblik over egne opgaver og har en generel administrativ og talmæssig forståelse.

Eksempler på daglige opgaver:
– Mødebooking
– Salg af produkter
– Tasteopgaver
– Tilbud og ordrebehandling
– Kvalitetssikring
– Fakturering
– Kundeservice på mail og telefon

Sted:
Vesterbrogade 39, 1 sal
1620 København V

Arbejdstid:
37 timer ugentligt
08.00-16.00 eller 09:00-17:00

Løn og personalegoder:
27.000 kr. pr. måned + Pension
Massageordning
Frokostordning
Sundhedsforsikring
Sociale arrangementer

Ansøg ved at udfylde formularen her.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Dette jobopslag er på vegne af Noka Design ApS.

Udfyld ansøgning